پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118031
واگذاري آب نما شهر به دانشجويان دنشکده هنر فارسان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1608

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلام عباس مالکي افزود: با توجه به نياز اين شهر به تغيرات مبلمان شهري ،ميدان هاي سطح شهر و فضاي سبز و کارهاي عمراني طي تعاملاتي کليه امور به اين  اساتيد و دانشجويان  اين دانشگاه واگذار شد تا بتواند در جهت زيباسازي شهر در هر فصل سال اقداماتي را انجام دهند.

وي تصريح کرد: شهرها و محيط شهري را  ميتوان بهترين و ارزشمندترين دستاوردهاي نشناختي، هنري، فرهنگي و اجتماعي انسانها در طي قرون متمادي قلمداد كرد
وي تصريح کرد: عرص ههاي عمومي بهترين بخش شهرها و محيط شهري هستند.که در چنين عرص ههاي بيشترين تماس،ارتباط و تعامل بين انسا نها رخ م يدهد. اين عرص هها،تمام بخشهاي بافت شهري كه مردم به آن دسترسي فيز يي و بصري دارند، از قبيل خيابا نها، پاركها،چهار را هها تا ساختما نهاي محصوركنند آ نها راشامل ميشود.

وي ادامه داد : بنابراين با توجه به اهميت شهرها و محيط شهري، نگهداري و مراقبت پساز ساخت نيز بسيار اهميت دارد. مراقب برابر آلودگي،نصب آگهي ها، نظافت خيابانها، نگهداري و مراقبت سطوح پياده، مبلمان خيابان، مراقبت از اجزاي شهر به تناسب به كارگيري طرحها به شيو هاي صحيح در مكان مناسب در مرتبه ي نخست قرار دارد که با کمک مردم ميتوان شهري آباد و زيبا را داشت .

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html